تشخیص چهره با ماسک در سرویس احراز هویت از راه دور

تشخیص چهره با ماسک در سرویس احراز هویت از راه دور

سرویس تشخیص چهره شرکت سپیدسیستم با بهره‌گیری از آخرین تکنولوژی‌های هوش مصنوعی و یادگیری عمیق یکی از دقیق‌ترین الگوریتم‌های بازشناسی چهره افراد است که به عنوان یکی از ماژول‌های اصلی در راهکار احراز هویت راه دور ( احراز هویت الکترونیکی ) و همچنین راهکارهای که نیازمند تشخیص هویت از روی چهره و یا تایید هویت از روی تصویر چهره هستند (مانند مانیتورینگ تردد و حضور و غیاب مبتنی بر تشخیص چهره)، مورد استفاده قرار می‌گیرد. در نسخه بهبود یافته این سرویس که اخیرا توسط تیم تحقیق و توسعه سپیدسیستم ارائه شده است، این الگوریتم‌ها قادرند تصاویر چهره افراد دارای ماسک را نیز به درستی شناسایی کند. امروزه با توجه به گسترش ویروس کرونا (Covid 19) و جذابیت تشخیص هویت و کنترل تردد از روی چهره به جای استفاده از اثرانگشت، به دلیل عدم نیاز به تماس افراد با دستگاه‌ها، استفاده از سرویس تشخیص چهره رو به گسترش است و تشخیص افراد دارای ماسک، به راحتی و امنیت بیشتر این راهکار افزوده است.

به علاوه، سرویس شناسایی چهره سپیدسیستم، قادر است چهره افراد مشابه (مانند پدر و پسر) را به خوبی از هم تفکیک کند، مساله‌ای که در برخی از سرویس‌های مشابه منجر به تایید اشتباه افراد به جای هم می‌شود. سرویس تشخیص چهره سپیدسیستم هم به صورت SDK و هم به صورت API برای استفاده توسط کسب و کارهای مختلف امکان ارائه سرویس را دارد.

برای دیدن دموی آنلاین سرویس تشخیص چهره افراد از روی عکس و یا در ویدئو و همچنین برخی دیگر از ماژول‌های راهکار احراز هویت دیجیتال سپیدسیستم مانند تشخیص زنده بودن تصویر و تشخیص لب‌خوانی، به وب سایت این سرویس‌ها با آدرس https://ekyc.sepidid.com مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *