حمایت سپید سیستم شریف از اولین مسابقه بازشناسی چهره FaceCup

حمایت سپید سیستم از مسابقه بازشناسی چهره FaceCup

مهندس نورمحمدی، مدیرعامل شرکت دانش بنیان سپید سیستم شریف با ارسال پیام تصویری، حمایت این شرکت از اولین مسابقه بازشناسی چهره در ایران با عنوان FACECUP را اعلام نمود.

شرکت دانش بنیان سپید سیستم شریف جزو یکی از شرکت‌های پیشرو در حوزه هوش مصنوعی، بایومتریک، تشخیص چهره و همچنین ارائه کننده راه‌کارهایی از جمله صندوق امانات، کنترل تردد، حضور و غیاب، احراز هویت بایومتریک و از همه مهمتر احراز هویت دیجیتال (از راه دور) می‌باشد. این شرکت حامی انواع رویدادها و فعالیت‌های علمی و دانشگاهی و علاقمند به همکاری با تیم‌های جوان فعال در حوزه‌های هوض مصنوعی، بایومتریک، تشخیص چهره و … می‌باشد.

رویداد FaceCup نیز اولین رویدادی است که در حوزه بازشناسی چهره در ایران در حال اجرا بوده و مورد حمایت شرکت سپید سیستم قرار گرفته است. این رویداد به عنوان اولین رویداد مشابه FRVT در ایران و بصورت آنلاین و با پشتوانه دانشگاهی در کشور برگزار می شود و تمام تیم‏های حقیقی یا حقوقی که در حوزه شناسایی و تشخیص چهره کار میکنند می توانند الگوریتم خود را جهت ارزیابی و رتبه بندی به این مسابقه ارسال کنند.

این رویداد توسط مرکز نوآوری نکسترا و با مشارکت پارک علم و فناوری دانشگاه تهران، در تاریخ 15 بهمن مال 1399 برگزار می‌گردد. جهت ثبت نام رایگان و کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت www.facecup.ir مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *