اخذ تاییدیه امنیتی افتا برای سامانه سپید آیدی

سامانه مدیریت هویت دیجیتال سپید آیدی موفق به کسب گواهینامه سطح یک از نظام ارزیابی و اعتبار بخشی امنیتی سازمان فناوری اطلاعات ایران شد. این گواهینامه پس از انجام فرآیند ارزیابی امنیتی و تست محصولات نرم‌افزاری از سوی سازمان فناوری اطلاعات ایران به شرکت سپید سیستم شریف اعطا شده است.

با عنایت به توسعه روزافزون محصولات و خدمات حوزه فضای تبادل اطلاعات و بکارگیری گسترده آنهـا در زیرسـاخت‌هـای حیـاتی، حساس و مهم کشور، تامین امنیت زیرساخت‌ها، سازمان‌ها و نهادهـای کشـور موضـوع بسـیار حـائز اهمیتـی تلقـی میشود زیرا تهدیدات امنیتی نیز در فضای تولید و تبادل اطلاعات بطور روزافزونی اتفاق میافتند. بدیهی اسـت کـه استفاده از محصولات، خدمات و آزمایشگاه­‌های دارای صلاحیت خدمات امنیتی منجر به ارتقای امنیـت شـبکه ملـی خواهد شد و از خسارات احتمالی ناشی از بکارگیری محصولات ناامن پیشگیری خواهد شد. مرکز مدیریت راهبـردی افتا و سازمان فناوری اطلاعات با فعالیتی مشترک عهده‌دار ارزیابی امنیتی و ارائه گواهی هستند.

گواهی ارزیابی امنیتی افتا برای سپید آیدی

نرم‌افزار مدیریت و صدور کارت هوشمند سپیدآیدی، یک راهکار جامع مدیریتی بوده که تمامی جوانب صدور کارت و ارتباط با کسب و کارها را پشتیبانی می‌کند. این سیستم برای بانک‌‌ها، سازمان‌های مالی، فروشندگان بزرگ و سازمان‌های بزرگ که نیاز به سطح بالای انعطاف‌پذیری برای پیاده‌سازی سریع و مقرون به صرفه محصولات، خدمات و صدور انواع مجوزها دارند مناسب می‌باشد.

سامانه مدیریت هویت دیجیتال سپید آی دی یک سامانه جامع و انعطاف‌پذیر می‌باشد که مدیریت هویت دیجیتال حضوری و غیر حضوری را با انواع روش‌های احراز هویت مختلف از جمله احراز هویت غیر حضوری EKYC، مدیریت هویت با کارت هوشمند و بیومتریک پشتیبانی می‌کند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *